Treadstone täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 517

Bee

Trådstartare
Är det någon som har någon erfarenhet av treadstones täcken??
Funderar på att köpa ett med 100g foder... Vill gärna höra era erfarenheter och åsiker om täcket.

Sv: Treadstone täcke

Det har både risats och rosats här på forumet. Tror det är omnämnt i båda trådarna om "svarta listan".

Är det DripDry du avser är halsen ganska smal, men det passar min häst utmärkt och håller honom torr utan problem. Plus också för ett foder som inte blir så hårigt.

Jag har ett Treadstone, grönt, 100 grams foder. Vet inte vad det är för märke men det har halvhals iallafall.
Det är ganska litet i bogen och rätt kort. Håller tätt annars gör det.

har ett treadstone som jag är helnöjd men... ett vintertäcke hur mycket foder vet jag inte men... hållit tätt har det iaf gjort, och som skrevs tidigare blir inte fodret så hårigt... :)

Jag har ett drip dry till min häst. Halvhals, svanslapp och 100g foder. Tycker det är okej, det håller tätt och andas. Dock är det lite trångt i halsen/bogen och liiite för kort. Men det fanns inga 145 kvar.. :o

Jag har ett sådant.
Passformen är dålig, det är tugnt och jobbigt att hantera och det läcker trots att det är ordentligt impregnerat 2 gånger på kort tid.

Jag skulle inte köpa ett sånt om jag var du, det finns bättre täcken!

Kanon täcke. Har ett svart regntäcke, hållt i många år! Bra passform, inget skav i bogen. Billigt o bra! :smirk:

Jag har ett svart ofodrat regntäcke (Macintosh tror jag att modellen heter?) från Treadstone. Superbra regntäcke! Har hållit helt tätt, sitter bra och är mycket prisvärt!

Rekommenderas!

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
340
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 027
Senast: Sassy
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna