Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast det finns ju modeller med "fylliga" mittendelar ändå, men som är mer cylindriska så att säga...? Jag kan tycka att droppen tar större plats mot tungan och borde ge mer obehag.
jag har aldrig använt ett sådant bett men jag har hört att det ska vara för att dom inte ska lägga över tungan eller nåt sånt.. men då är det ju vänt uppåt.
det är väl inte för dom som är extrema på att lägga över tungan utan för dom som bara gör det ibland eller nåt:O
Aha, ett tredelat med "tungfrihet"! (Bilden är upp-och-ner, bettet kan inte användas så som det visas på bilden...)
Rent spontant är det inte ett bett jag skulle välja i första hand. Främst för att mittdelen blir så fruktansvärt lång i en "normal" hästmun (kanske funkar bättre i en rejäl ardennermun eller liknande?) att lederna kommer att ligga an på lanerna. Ajaj...
Jag har även klurat på om det verkligen ger någon tungfrihet öht?
Dels är bågen så låg, och dels blir ju bettet så rörligt iom lederna att det inte kan ligga så stabilt som ett bett bör göra för att tungfriheten ska komma till sin rätt.
Ett bett att fundera över är det helt klart, så mycket vet jag.
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...