Trickträning

Silver Girl

Trådstartare
Funderar på att börja med trickträning på min häst som omväxling och för att det är kul. Har sökt lite på nätet och här på forumet men hittar ingen bra sammafattning eller instruktion/tips för hur man börjar med detta.

Någon som kan rekommendera en hemsida eller länka till en bra tråd här? Någon som kan rekommendera en bok?

Sv: Trickträning

du kan ju fråga dom i tricktränings bild tråden, de flesta har provat sig fram själva med sina hästar.

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
593
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: hamilton1
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: Sryoqwe
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka