Trimmer för finjustering

Harbor

Trådstartare
Tänkte skaffa en trimmer för hästens huvud och andra småplatser där det krävs lite finjustering. Tips på bra apparat som inte kostar skjortan? Eller borde man kolla på trimmers för hundar?

Har för mig att det är en Lister vi har också, köpte samma som veterinärkliniken har.
Älskar våran, klipper travhästens öron in för varje start pga av att de ska bli enklare och stoppa i rycktussarna och hon är i för sig van att klippa öronen med stor maskin men tycker den här är bättre, den låter ju som sagt inte så illa :p

Jag köpte nu en Lister som hette Adagio. Har inte sett den förut, men verkade rejäl, ändå liten, och uppladdningsbar.
A9A39D59-9D2B-4346-8020-C80A1EA4B6F9.webp
A9A39D59-9D2B-4346-8020-C80A1EA4B6F9.webp

Liknande trådar

Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: Stinaelin
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
1 003
Senast: Angel
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
434
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur