Bukefalos 28 år!

Tröja/topp/linne i guld?

Viva

Trådstartare
Totalt fel tid på året men framförhållning är inte min starka sida. Har googlat mig blå men hittar ingenting.

Söker en enkel topp/tröja/linne i guld, ev fungerar något svart med gulddetaljer. Måste finnas i storlek 44/46 eller XL och om det är en onlineshop ha kort leveranstid (för det var det där med framförhållning). Ska kolla på secondhand imorgon.
 
Screenshot_20230122_160729_Samsung Internet.jpg
 
193152465305_001_2ad59079a0f74ac791ad5bbec3ddd6ea.png

Om sportigt är OK har jag själv "Nike Slam Dunk Tank Top" och den är IRL jävligt guldglänsande och fanns i "alla" storlekar och kan används som tight eller oversize över ngt annat.
Tror den finns här och där i sporthandeln fortfarande pga populär serie från märket.
 
193152465305_001_2ad59079a0f74ac791ad5bbec3ddd6ea.png

Om sportigt är OK har jag själv "Nike Slam Dunk Tank Top" och den är IRL jävligt guldglänsande och fanns i "alla" storlekar och kan används som tight eller oversize över ngt annat.
Tror den finns här och där i sporthandeln fortfarande pga populär serie från märket.
@Viva
OBS! den heter såklart Nike Glam Dunk Tank top... Sorry for the autocorrect.
 
https://www.ellos.se/ellos-plus-collection/tunika-melissa/7016951-01

Finns säkert mer på Ellos också, tycker dom har normalsnabb leveranstid

Men om du har en HM i din stad så skulle det nog kunna finnas något guldigt där också. Tänker att många butiker kanske börjar rensa ut lite nyårskläder så med lite tur kan det hänga något på rea också, då är det lite extra kul att handla tycker jag 😊
Utifrån hemsidan verkar allt vara slut men får försöka ta mig förbi någon fysisk affär och se om de gömt undan något. Ofta brukar rea bara vara i så konstiga storlekar.
 

Liknande trådar

Utrustning Äääääntligen har jag fått sålt min sadel, så nu ska här shoppas. jag ska köpa lite ridkläder såsom jacka, väst och jodphurs och lite...
Svar
3
· Visningar
1 498
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp