sita

Trådstartare
Jag har fått flera hundra varnings meddelande idag om att Virusskyddet upptäckt trojaner. Är det något speciellt på gång eller har bara mitt internet hakat upp sig? Ska jag göra något, eller sköter virusprogrammet sånt själv?

Gahhhh :mad:

Sv: Trojaner

Jag får också upp rutan betr. trojaner när jag går in på Bukefalos (ingen annan stans). Har Com Hems virusskydd, men det går inte att rensa bort trojanerna, lägga i karantän eller något annat heller. Vad i hela fridens namn ska man göra?

Sv: Trojaner

Hittar du någon trojan installerad bland kontrollpanelen - Lägg till/ta bort program? (de brukar ligga där enligt en datorkunnig vän)

Det finns 2 program (ena är som ett virusprogram och den andra ska man köra i felsäkert läge) ska bara hitta det, återkommer om ingen svarat på det tidigare.

När jag hade trojan, får ni upp en ruta? "Your computer is infected by trojan _____"?

Sita: Skulle rekomendera dig att ta bort trojaner.

Vet ni vilken typ av trojan ni har?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 660
Senast: Rie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka