cinderella

Trådstartare
Halloj alla!

Jag är helt ny här på buke... Är ibland bara i behov av att "prata av mig" men kan ibland ha lite svårt för att göra det irl. Så vad är inte bättre än på ett forum där alla får säga sitt...
Har ägnat nån timme o läst igenom o kollat trådar. Ibland kommer Troll upp? Vad menar ni med det??? Försökte söka men kom in på andra trådar där någon blev kallad troll...

Sv: Troll??

Halloj alla!

Jag är helt ny här på buke... Är ibland bara i behov av att "prata av mig" men kan ibland ha lite svårt för att göra det irl. Så vad är inte bättre än på ett forum där alla får säga sitt...
Har ägnat nån timme o läst igenom o kollat trådar. Ibland kommer Troll upp? Vad menar ni med det??? Försökte söka men kom in på andra trådar där någon blev kallad troll...

från Wikipedia
Internettroll, oftast bara kallade troll, är personer som skriver på internetforum och liknande (ursprungligen på Usenet) i syfte att provocera fram känslomässiga svar, gräl eller utdragna ofruktbara diskussioner. Ordet är internetslang.

Dvs det är påhittade alias som bara vill slänga in brandfacklor eller uttrycker konstiga åsikter.
Eller startar trådar om osannolika påhittade saker.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
24 187
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 625
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
928
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.