Bukefalos 28 år!

Tror min sambo blivit knäpp el utbytt!

Känner mig ovanligt lugn, åkte och handlade middag helt som vanligt hämtade barnen på skolan nu är vi i stallet och fixar inför kvällens hoppträningar
 
Jisses, hoppas verkligen att det har en naturlig förklaring (oavsett om du köper hans oärlighet eller inte). Låter ju helskumt. Som en sjuk film typ. Vilket dubbelliv. Hur länge har han varit gift med denna? Du kanske borde ringa och fråga efter honom hemma hos henne (utan att försäga dig till henne). Kan tänka mig att han blir rätt paff om du ringer dit :devil:
 
Han är aldrig borta så han är nog mest bara gift på pappret men känns jäkligt sjukt ändå? Det är liksom något man bör upplysa om?
 
Han är aldrig borta så han är nog mest bara gift på pappret men känns jäkligt sjukt ändå? Det är liksom något man bör upplysa om?
Är hon utländsk? Kan det vara så att han gjort en "god gärning" och gift sig på papperet med någon för att denna riskerar utvisning utan att nämna det för dig? Jag har en kompis som gjorde det, hans tjej vet dock om det. Eller kan det vara så att det är en väldigt gammal skiljsmässa som av något skäl strular och har strulat länge? Alltså, allt verkar ju helskumt liksom. Hoppas du i alla fall som sagt får en förklaring som känna vettig även om du sedan väljer att inte leva med honom.
 
Han är aldrig borta så han är nog mest bara gift på pappret men känns jäkligt sjukt ändå? Det är liksom något man bör upplysa om?

Definitivt! Och hur han än lyckats strula till det av vad för nu anledning (i hemlighet :cautious:) är det inte heller OK att ta ut stress och ilska på dig! :rage:

Men, för att försöka hålla huvudet kallt också, är du säker på att du läste hela och verkligen förstod vad det handlade om ordentligt?
 
Nu blir det kanske ett virrigt inlägg, förlåt men tror jag är lite chockad. Rotade lite bland hand papper hemma ( fel jag vet men försökte hitta nån förklaring ) istället hittar jag papper från TR han är tydligen gift m en annan kvinna det är jag som är den andra :eek: vet inte ut el in just nu... Hade ingen aning

Oj.

Så ni har alltså varit sambor under en tid, men han är gift med en annan.
Jag hade dumpat omedelbart. Den typen av oärlighet hade jag inte klarat
 
Har ni barn tillsammans också eller var för sig?

Frun kanske börjat krångla helt plötsligt? Hotar dyka upp och ställa till det i tillvaron?

Hoppas han har någon form av förklaring som inte bara innebär att han är en skitskalle
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp