JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trots misslyckandet - tränare inte orolig
(Aftonbladet)
Iceland blev utklassad av Maharajah och svek rejält. Nu är Prix d'Amerique i fara - men tränaren är inte orolig. - Banan passade inte honom man kan inte vara på topp alltid, säger Stefan Melander. Det var upplagt för en superduell på Solvalla mellan elitloppsvinnaren Iceland och snackhästen...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Aftonbladet)
Iceland floppade på Solvalla till trav-Sveriges stora besvikelse. Tränaren Stefan Melander tror sig veta varför - och har...
Hästnyheter
(Aftonbladet)
Efter utklassningen på Solvalla. Nu laddas Maharajah mot Prix d'Amerique - med hjälp av ett fordon. - Jag ska sparra...
Hästnyheter
(Aftonbladet)
Trots att det bara återstår en knapp månad tvekar fortfarande Stefan Melander. Nu talar det mesta på en Prix...
Hästnyheter
(Kvällsposten)
Elitloppsvinnare och Året häst. På onsdagen genrepar Iceland inför Prix d'Amerique - som storfavorit när det är...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu har vi provat rabarber! 😁 Shiera la den åt sidan och sa nej tack. Pina tuggade på den och åt lite iaf och Iso åt såklart upp det...
mysboll
Idag kl 15:20
Svar: 1 241
Visningar: 74 373
Hund
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Jag blev missnöjd med mitt halsband från valleydogs. Hade mätt alldeles för tight så det var väldigt litet och krångligt att trä på samt...
Malibu_Stacy
Idag kl 14:52
Svar: 1 349
Visningar: 161 974
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Herrejösses att jag inte hittat den här tråden innan, perfekt sträckläsning nu när jag är förkyld. Och bara lite väl farlig läsning med...
WildHorse
Idag kl 10:09
Svar: 1 534
Visningar: 131 685
Djur