JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Trots mot djurförbud gav 50 dagsböter
Moderator
Hästnyheter
Den 52-åriga kvinnan hade djurförbud.
Trots det tog hon hand om gårdens djur.
Nu har Flobykvinnan åtalats misstänkt för brott mot...
Hästnyheter
En kvinna med djurförbud har tagit hand om en mans hästar i Ulricehamn. Mannen får nu ett föreläggande enligt djurskyddslagen. ...
Hästnyheter
(Ystads Allehanda) En kvinna som åtalats misstänkt för djurplågeri frikändes på den punkten av tingsrätten men dömdes för brott mot...
Hästnyheter
(Ridsport) En kvinna från Ulricehamnstrakten som, trots djurförbud, hade åtta hästar har dömts till dagsböter.
Läs mer...
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Inte vad jag skrev, jag undrar vad trädgården hade med träning att göra.
Nota
11 minuter sedan
Svar: 107
Visningar: 5 729
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Eller hur! Men titta på vår khakifärgade lilla fröken i nästa bild. Hon har verkligen en jättenäsa! Så söt! :D :love:
Hanen bakom henne...
Sel
41 minuter sedan
Svar: 1 579
Visningar: 134 946
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hundarna var förvisso nyrastade av sambon när jag kom hem från jobbet, men det var så fint väder ute att jag inte gärna ville spendera...
Red_Chili
Idag kl 20:39
Svar: 1 355
Visningar: 82 872
Hund
Ofräsch häst?
Ridning Har alltså hästen bara ridits sporadiskt förut och rids nu fem dagar i veckan av två olika ryttare?
Sirap
8 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Testat kombo med sidepull på Prado ikväll. Det var en hit! Ännu bättre och jämnare bjudning och bättre styrning. Stadiga...
Fiorano
18 minuter sedan
Svar: 1 465
Visningar: 114 172
Grenar
Välkomna till världen årets föl 2025
Avel Den 12 maj fick vi ett morganhästföl. Han är fux (ev linfux), pigg och glad och var uppe och diade så fort att jag först var säker på...
cili
26 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 251
Avel