Thrill
Trådstartare
Tänkte att någon av er bör veta vad jag ska göra.. Försöker iaf..
Jag tar hand om en stor och supersöt (
) ponny ibland, som är jättemysig och trevlig för det mesta. Däremot, när jag är ute och promenerar eller löslongerar så kan hon tjafsa. När vi promenerar stannar hon bara, och vägrar gå. Jag brukar backa henne och sedan gå snett framåt, och det brukar funka. Men hon stannar ofta och det blir jättejobbigt. Gör jag rätt?
När jag löslongerar så stannar hon och betar. Jag driver på, men det blir antingen att hon flyger iväg i skengalopp eller att hon ignorerar mig. Vad ska jag göra? Hon har en tendens att vända rumpan till mig.. Jag löslongerade här om dan, och då visslade jag in henne. Hon kom, och följde efter mig. Men sen när jag släpper iväg henne igen så stannar hon eller busar. Är det någon som känner igen sig? Tips?
Jag skulle isf vara tacksam.
Jag tar hand om en stor och supersöt (
När jag löslongerar så stannar hon och betar. Jag driver på, men det blir antingen att hon flyger iväg i skengalopp eller att hon ignorerar mig. Vad ska jag göra? Hon har en tendens att vända rumpan till mig.. Jag löslongerade här om dan, och då visslade jag in henne. Hon kom, och följde efter mig. Men sen när jag släpper iväg henne igen så stannar hon eller busar. Är det någon som känner igen sig? Tips?
Jag skulle isf vara tacksam.