palle Trådstartare 22 Mar 2007 #1 Så här såg Junior ut dagen efter att Diggers fästmö Tussan kommit... ev. storbilds varning
M MissFideli 23 Mar 2007 #4 Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Lillen då Kanske lite putt över att det inte var han som fick träffa söta tjejen?
Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Lillen då Kanske lite putt över att det inte var han som fick träffa söta tjejen?
palle Trådstartare 23 Mar 2007 #5 Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Det var det han gjorde.... Han hade fullt sjå med att hindra dom andra från att nosa på henne... Det tog 3 dagar innan Digger lyckades utmanövrera pappa så han kunde "hälsa" på henne... Nu har hon 2 st "slavar" som tvättar henne och vakar över henne Hon ska få en egen tråd snart
Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Det var det han gjorde.... Han hade fullt sjå med att hindra dom andra från att nosa på henne... Det tog 3 dagar innan Digger lyckades utmanövrera pappa så han kunde "hälsa" på henne... Nu har hon 2 st "slavar" som tvättar henne och vakar över henne Hon ska få en egen tråd snart
M MissFideli 23 Mar 2007 #7 Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Vilken drömsituation!! Jag tror jag ska bli katthona i mitt nästa live
Heulwen 23 Mar 2007 #8 Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Är du säker på att det inte är en kattfäll? Nädå, han är jättesöt, "stackars" plutten!
Sv: Trött bebbe"vakt" :-) Är du säker på att det inte är en kattfäll? Nädå, han är jättesöt, "stackars" plutten!