• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Enya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 381
Sv: Trött?

Om jag inte hade tider att passa, så trivs jag egentligen bäst med att vara uppe och uggla sent på kvällarna och en bit in på natten. Samt sova länge på morgonen. Men med ett jobb där man måste vara på bestämda platser på bestämda tider, hästar i stallet som ska matas och släppas ut på morgonen och en bit att resa mellan hem och jobb, så är det ingen pardon. Jag måste bli lite mer morgonmänniska än vad jag egentligen är.

Jag har tidigare varit fasansfullt morgontrött, inte minst på den här tiden på året, när det är mörkt ute när klockan ringer. Men jag har märkt att sedan jag blivit bättre på att släcka datorn och gå och lägga mig i en vettig tid så går det väldigt mycket bättre och jag är inte heller lika trött på dagarna.

Jag har också för mycket saker som jag vill - och behöver - få gjort på kvällarna, men just därför gäller det att vara bestämd och bryta rätt av runt 22 för att lyckas varva ner och sova tillräckligt länge.

Sv: Trött?

Jag varierar mig. Men jag föredrar som standard att få det som ska göras klart tidigt så kan jag ha tid för mig själv sen när jag är klar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 174
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 137
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 992
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka