Troxel hjälmarna!

Trocadero_lover

Trådstartare
Hur är de hjälmarna? i passformen? hållbara? snygga? vad tycker ni? Jag har sett dem för 600:- någonstans tror jag.

Jag vill ha en sån vit:) :love:

nåja, vad tycker ni?

Jag har funderat på en Troxel Spirit, men aldrig lyckats se ngn i verkligheten. Tror att de nog hade varit ett skönt alternativ när det är varmt på sommaren. Fast jag vill nog ha en svart... Modellen Laredo kanske är snyggare eftersom den inte är blank.

OK, har varit inne där o kollat:=) Jag vill ha den klassiska hjälmen, är det sport? den som ofta syns i distans & fälttävlan? vit.

Jag har en troxel spirit som jag vann från hästmagazinet. Den är skön, bra och bekväm! :) Men jag tycker väl kanske inte att designen och så är det snyggaste.. har en svart,
vann 5 st sånna (+ reflexer) till ridskolan också i tidningen Min Häst.

Men det är mycket bekväm, lätt och luftig! :) Dessutom har jag läst att den vart med i något säkerhetstest bland hjälmar och där har den legat väldigt högt i toppen!

Ska söka reda på en bild..

Liknande trådar

Utrustning Som frågan lyder så tycker jag det är svårt att hitta en solskärms hjälm till just ett smalt och avlångt ansikte, jag syftar inte på...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 667
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 494
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka