Tunna paddar ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Daffne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 962
D

Daffne

Jag letar efter paddar att använda vid ridning men dom jag har hittat har varit för tjocka. någon som kan tipsa om några bra och tunna paddar ? :D

/Daffne

Sv: Tunna paddar ?

Daffne skrev:
Jag letar efter paddar att använda vid ridning men dom jag har hittat har varit för tjocka. någon som kan tipsa om några bra och tunna paddar ? :D

/Daffne
Mias RS tunna luddpaddar e bra! Finns på Charlies Häst & Hund i jkpg eller Scharpman i hogstad östergötlan....

Förutom de bra tips du redan fått, kan jag rekommendera de vita bomullspaddarna från Börjes. De är jättetunna o jättebra! Har alltid använt dom under ridlindorna.

Åh, dem har jag också!
Jättebra kvalité, håller många tvättar och är tunna och följsamma.

Liknande trådar

Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: Smultron
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
869
Senast: Lisen82
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka