JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Två dopningsfall i årets ryttar-VM
Moderator
Hästnyheter
Nu har Anna Freskgård två VM-kvalade hästar. I helgens tävlingar i Portugal kvalade Fly Away genom att bli femma i en lång trestjärnig...
Hästnyheter
Sverige vann brons på lag-EM i fälttävlan.
Men efter att tyska hästen Samourai du Thot fastnat i ett dopningstest kan nu den medaljen...
Hästnyheter
Här är skandalen som skakar ridsportvärlden.
En ryttare i det ungerska hopplandslaget ska ha dopat två av sina lagkamraters hästar för...
Hästnyheter
Nästa helg rids unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, Frankrike. Här är listan över de svenska ryttare och hästar som är uttagna...
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Samma med min jaktlabbe 😅 supermammig men han hittar mig på nolltid hur jag än gömmer mig så det är inget som oroar honom.
_Zacke_
1 minut sedan
Svar: 18
Visningar: 486
Hund
Kattbilder #10
Svar: 574
Visningar: 30 259
Katt
Tovig katt
Katthälsa Min fluffkatt tolererar klippmaskin bättre än att bli borstad. Jag försöker klippa bort tovor om de är för jobbiga att borsta ut. Då tar...
Nikan
Idag kl 01:25
Svar: 9
Visningar: 542
Katt
Stärka 3 åring
Träning Jag har lärt mig massor om repgrimmor eftersom min hemska 7-åring är så reaktiv ute. Nu handlar ju mycket om tycke och smak, men jag...
Ramona
38 minuter sedan
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Ser lite ut som nässelutslag eller någon annan allergisk reaktion i huden. Isåfall bör det lägga sig rätt snabbt.
Ringorm behöver inte...
moster_punk
Idag kl 00:07
Svar: 2
Visningar: 175
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr @warg RID! man vet aldrig vad som händer.
OT. Själv är jag så himla deppig just nu. Jag vill verkligen bli tränare och MsvB-domare men...
Amanda_F
Igår kl 22:34
Svar: 1 254
Visningar: 97 815
Grenar