Två faser A:0/A:0, hjälp.

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare MontéBruden
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 3 277
M

MontéBruden

Vad betyder bedömingen Två faser A:0/A:0 ?

Är det att det är tid i både grundomgången och omhoppningen? :O
Så om man ska vinna måste man vara snabbast i grundomgången också då eller? Jag förstår inte ;D Någon som vet ;D
Taack.

Sv: Två faser A:0/A:0, hjälp.

De som går vidare till fas 2 skiljs åt genom resultatet i fas 2.
Om du går vidare till fas 2 (dvs är felfri i fas 1) så spelar det ingen roll vad du har för tid i fas 1.
I det här fallet med A:0/A:0 så vinner den som är felfri i fas 1 och sedan har snabbast tid bland de med minst antal fel i fas 2.

Jahaa, taack :) Och hur är det? Är det ny startsignal emellan eller är mål linjen för fas 1 startlinje för fas 2 ? :D

Mål i fas1 är start i fas2. På lokal tävling och lägre får man ha 30sek och ny startsignal emellan faserna, men det används extremt sällan vad jag vet iaf.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Blyger
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 599
Senast: Mabuse
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 270
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 624
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka