Två frågor

Sv: Två frågor

cactuspower skrev:
Haha. Efter o ha läst inlägget över tror man att du är typ matchningsfreak men när jag tänker på täcket får jag för mig att du har dålig smak. :devil: *spysmajly till täcket alltså* :p
Jag ska erkänna att jag tyckte det var häftigt i början, men ju mer jag såg det desto mer tyckte jag om mina egna marinblåa täcken, beiga schabrak och allt annat "vanligt" jag har köpt. Jag håller mig nog till det, jag vill att min dam ska vara snygg och elegant! :p

Sv: Två frågor

När ni köper utrustning köper ni då vad som faller er in eller har ni alltid som "mål" att ha en uppsättning med tex. blått med lindor,schabrak,täcke mm ? (Hoppas någon fattar min tokiga formulering.. )
jag köper det som faller mej i smaken. ;) har inga speciella färger direkt, men visst har man favoritfärger som man gärna köper. :)

En annan fråga är; Min valack som är 'koppar'fux färgad har jag svart träns och sadel till med mässing beslag/detaljer..ser det konstigt ut om jag har ett brunt schabrak till detta eller ex. ett brunt ridtäcke/ländtäcke?
det blir nog jätte fint! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har läst många trådar om folk som frågar vilken utrustning mm som behövs och är bra att ha. Så jag gjorde en lista med saker som... 2
Svar
22
· Visningar
5 009
Senast: nullo-modo
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Kanske är det bara ett Stockholmfenomen men tycker det eskalerat med mode i stallet de senaste åren? Nu för tiden verkar det vara så... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
15 195
Utrustning Har precis blivit medryttare på en halvblodsvalack (SWB valack), och funderar på att köpa lite "småsaker" till honom (lindor, schabrak...
Svar
17
· Visningar
2 225
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka