Seabaz
Trådstartare
Helt galet. För ett litet tag sedan var jag på en liten tävling och såg där en häst som jag kände igen.
Färgen, tecknen, exteriören... MEN det var inte den hästen jag först trodde det var.
Naturligtvis kommer jag inte ihåg startnumret på den eller vilken klass den starta i så jag vet inte vad ekipaget heter.
Men kollar man alla ekipage som var med på tävlingen (startbekr. ligger fortfarande på internet) så heter en häst nästan samma som den hästen jag trodde det var!
Den hästen jag vet: Tom Cats.....
Hästen med liknande namn: Cats ..... Tom
Alltså ganska stor chans att det är den hästen då som var så fruktansvärt lika...
Häst nr två är efter en hingst som heter Cats Coral
Är det en svensk hingst?
Det är sjukt fina hästar den jag vet och den jag såg, nu är jag ju inte säker på att det är den jag skriver om här ovan men booorde ju nästan vara det?
Exteriören på hästarna... alltså... looove it!!
Jag skulle gissa på ren reiningmodell "av det äldre slaget" (?)
Man ser inte ofta den här modellen på häst?
Tycker man mest ser fullblodsliknande pleasurehästar eller köttiga kossehästar (som även går reiningklasserna) numera?
Färgen, tecknen, exteriören... MEN det var inte den hästen jag först trodde det var.
Naturligtvis kommer jag inte ihåg startnumret på den eller vilken klass den starta i så jag vet inte vad ekipaget heter.
Men kollar man alla ekipage som var med på tävlingen (startbekr. ligger fortfarande på internet) så heter en häst nästan samma som den hästen jag trodde det var!
Den hästen jag vet: Tom Cats.....
Hästen med liknande namn: Cats ..... Tom
Alltså ganska stor chans att det är den hästen då som var så fruktansvärt lika...
Häst nr två är efter en hingst som heter Cats Coral
Är det en svensk hingst?
Det är sjukt fina hästar den jag vet och den jag såg, nu är jag ju inte säker på att det är den jag skriver om här ovan men booorde ju nästan vara det?
Exteriören på hästarna... alltså... looove it!!
Jag skulle gissa på ren reiningmodell "av det äldre slaget" (?)
Man ser inte ofta den här modellen på häst?
Tycker man mest ser fullblodsliknande pleasurehästar eller köttiga kossehästar (som även går reiningklasserna) numera?