JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Två SM-tävlingar till Bunge
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
Förhandsfavoriterna Sydslätten-Fjälkestad infriade förväntningar och red hem seger då lag-SM i fälttävlan avgjordes i Bunge...
Hästnyheter
(GA)
Gotlands ridklubbar står som värd för årets lag-SM i fälttävlan som avgörs i Bunge fredag, lördag och söndag. Sju ridhästlag är...
Hästnyheter
(Ridsport)
Det har både kommit fler och färre lag till lag-SM i fälttävlan än vad arrangören räknat med. Totalt 22 anmälda lag är...
Hästnyheter
(Ridsport)
På torsdagen red juniorerna och unga ryttarna sin inledande dressyr i SM i fälttävlan på Strömsholm.
I stekande sol red två...
Vi med egen gård/stall
Anläggning Alt 1 är det som ger bästa stallet överlag tycker jag. Jag förstår om du vill ha en box till, men alt 3 känns inte som en tilltalande...
warg
8 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Idag har vi varit och ridit en MSVB:5. Han var såååå fin på framridningen, verkligen som en gummiboll, uppe och framme och ”på”. Sen kom...
villhöver
37 minuter sedan
Svar: 1 338
Visningar: 104 279
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag brukar ha S på de flesta hjälmar men i butik testade jag en Charles Owen och då köpte jag en M :)
Den var inte ställbar och passar...
Edla
Idag kl 17:00