JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
De svenska paradressyrryttarna är redan nominerade till priser på Parasportgalan. Nu har Felicia Grimmenhag även nominerats till...
Hästnyheter
Under söndagen går Svenska Parasportgalan i Stockholm. Ridsporten är nominerad i två kategorier genom Louise Etzner Jakobsson och...
Hästnyheter
Global Champions Tour och Global Champions League har rullat vidare från Mexiko. Stopp nummer två på årets turné är Miami Beach och två...
Hästnyheter
Under årets seminsäsong får Gränsbo Stuteri utökning med två unga dressyrhingstar från Helgstrand Dressage i Danmark. Hingstarna Suarez...
Stärka 3 åring
Träning Ja, alltså, det är ju säkert rätt. Jag tycker bara att det verkar osäkert och obehagligt med en ohanterad häst på 169 cm. Men så har jag...
Lingon
8 minuter sedan
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan En av de största nackdelarna är väl att de flesta som säljs inte är svenskfödda, vilket gör det svårare att kontrollera kvaliteten...
Mearas
30 minuter sedan
Födda -21
Avel Idag har jag gallopperat i utkanten av en äng med Kaj! 🙌🤩🍀 Var ju förra våren som jag åkte av på närliggande fält och bröt nyckelbenet...
miumiu
46 minuter sedan
Svar: 892
Visningar: 109 983
Avel