Tvåårstalang ponny?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Annie3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 894

Annie3

Trådstartare
Har ingen aning om var jag ska lägga den här tråden?? ;) Men jag har ett par ungponnyer och är lite ny med det här av aktiviteter med de yngre liven.

Läste att treårstestet går i maj men också tvåårstalang. Vad innebär tvåårstalang exakt? Hade inte hört talas om det på ponnysidan.

Jättetacksam för svar :)

Sv: Tvåårstalang ponny?

Ser att det är en gammal tråd, men jag undrar samma sak.

Någon som vet vad tvåårs talang innebär?:)

Sv: Tvåårstalang ponny?

Vissa ponnyavelsföreningar arrangerar talangjakt för tvååringar i samband med sina treårstest. Det är typ likadan visning och bedömning som vid treårstestet fast för ett år yngre ponnyer.
Kom också ihåg att vissa ponnyföreningar har treårstestet på våren, andra på höstkanten.

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 428
Senast: Sel
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 366
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 085
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår