Tvåfärgade distanstyglar?

Cleese

Trådstartare
Flera gånger har jag nu sett 2-färgade distanstyglar ute på tävlingar. Var kommer de ifrån? Tillverkare?

Sv: Tvåfärgade distanstyglar?

Vad menar du med två färgade?
Jag har tex ett par gummityglar från Marylot i turkost med rött gummi och i princip skulle de kunna tillverkas i 5 färger eftersom det är 5 sektioner. Man kan oxå välja overlay på tyglarna. sedan har jag ett par flätade reptyglar med biothane längst ner i ändarna från Running bear där biothanen är turkos och repet är rött. Jag fattar ju inte hur man lägger in bilder här så jag mailar över en bild på tyglarna i aktion på Zodiac..:p

Jo, det är så jag menar, tyglar (biothane) i en färg och gummit i en annan. Hur menar du 5 delar - kan man ta isär och sätta ihop själv efterhand, eller beställer man så som man vill att det ska se ut?

Nej du får beställa det som du skall ha dem. men bägge gummi delarna är för sej och sedan är de 3 st biothane delar,2 st till bettet och en mellan gummidelarna så i pricip skulle du kunna ha 3 olika biothanefärger och 2 olika gummifärger.. :cool:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Mat Jag vill göra dipp som jag bara ätit ute. Det har smak av... Ja vad?! Jag kan för mitt liv inte komma på vad det heter. Det är nån...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: gul_zebra
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 335
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 969
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka