Tvättmedelsallergi

Krati

Trådstartare
hej!
Min sambo har ofta problem med kliande prickar, ser typ ut som myggbett, på stora delar av kroppen. Han är fast besluten om att det är loppor, men jag menar på att hade det varit loppor hade det kliat på mig och våra katter också, vilket det inte gör!
Hur yttrar sig tvättmedelsallergi? Kan det bli prickar eller blir det bara flammigt?
Jag är själv allergisk mot parfym, o då får jag fullt med prickar...

hej!
Min sambo har ofta problem med kliande prickar, ser typ ut som myggbett, på stora delar av kroppen. Han är fast besluten om att det är loppor, men jag menar på att hade det varit loppor hade det kliat på mig och våra katter också, vilket det inte gör!
Hur yttrar sig tvättmedelsallergi? Kan det bli prickar eller blir det bara flammigt?
Jag är själv allergisk mot parfym, o då får jag fullt med prickar...
För mig blir det prickar som kliar något fruktansvärt! ;) Jag har äntligen hittat ett tvättmedel som fungerar för mig åtminstone! ;)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 289
Senast: corzette
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Jeps
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 040
Senast: monster1
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka