H
hastgalen
hejsan alla ,kände för att skriva av mig lite,hur som helst börjar tveka på de mest ,jag är 16år har alltid haft häst eller hållt på med hästar,jag har en egen nu med,jag har börjat tänka jag vill pröva massa ilivet,allt möjligt kunna resa vara med vänner mer,asså få uppleva mer saker som man aldrig kanske testat,man är ju bara ung en gång ilivet,hästarna finns ju alltid där,dom har gett mig glädje och fina minnen,men jag har aldrig prövat på något annat än hästlivet,kanske är dax att göra de?inte bara de har blivit massa tjafs istallet ,inte samma stämning
som innan,vi hjälps ju åt med in och utsläpp men nu har alla börjat trassla,så alla släpper ut sina egna,massa har flyttat vi är 11istallet förut 16,börja tveka för känner att de börjar bli för tufft..så någon som har nån åsikt ska ja släppa hästlivet ett tag och testa?
som innan,vi hjälps ju åt med in och utsläpp men nu har alla börjat trassla,så alla släpper ut sina egna,massa har flyttat vi är 11istallet förut 16,börja tveka för känner att de börjar bli för tufft..så någon som har nån åsikt ska ja släppa hästlivet ett tag och testa?