Twin Peaks!

Fossing

Trådstartare
Vill minnas att vi hade en liten tråd för några år sedan där folk var mer (eller mindre) exalterade över återkomsten.

Men nu då? Har ni kollat? Vad tycker ni?

Jag är för ung för att ha sett det när det begav sig och började inte kolla förrän i höstas när jag hittade det på nätet och tänkte att jag skulle ge det en chans. Det var mycket mindre konstigt och pretto än jag hade föreställt mig det och jag blev helt fast.

Har kollat på de två första avsnitten nu och tycker det är ganska bra. Men saknar lite av det vardagliga icke-konstiga som finns i originalserien. Jag tyckte väldigt mycket om att det var helt bisarrt och helt vanligt på samma gång. Nu är det mest bara bisarrt. Men det kanske tar sig?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 374
Senast: Linda_A
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp