JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Twister Bi ensam på banan i Seinäjoki-Race
Moderator
Hästnyheter
Två gånger tidigare har Oasis Bi vunnit Klosterskogen Grand Prix. På lördag kan det bli den tredje. Det norska storloppet avgörs på...
Hästnyheter
Oasis Bi verkar trivas prima på Klosterskogen. Efter en häftig avslutning plockade han sin tredje titel i Kloster-skogen Grand Prix. ...
Hästnyheter
Det är inte bara Olympiatravet som avgörs på lördag. I finska Seinäjoki-Race har man fått till en riktigt stark startlista. ...
Källa /...
Hästnyheter
Treasure Kronos laddas mot Prix d’Amérique efter sin seger i Critérium Continental. På lördag väntar en intressant uppgift för Jerry...
Svensk Politik 4
Samhälle Ett rötägg. Finns överallt. Försök hitta nån som tyckte han var en hyvens gubbe :D
De flesta partier kan rota fram rötägg. Det...
tanten
1 minut sedan
Vad kan man äta till frukost?
Mat Jag äter lite olika för att motivera mig, jag är ingen frukostmänniska, men behöver få i mig och försöker få in protein i frukosten, så...
Buzzter
5 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tack för era svar!
Vad är det som är bekymmer med dalmatinerns mentalitet? Rädsla? Aggressivitet?
RR stryker jag, det är just jakten...
kolja
19 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 131
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tävlade i nosework igår med Virrpannan. Hon gjorde det riktigt bra trots att det inte blev något diplom. Klarade tre av fyra sök galant...
Tiffany
48 minuter sedan
Svar: 1 291
Visningar: 77 967
Hund
Valp 2025
Svar: 905
Visningar: 64 947
Hund