tycker ni detta är dyrt???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare coscos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 734
C

coscos

ett par läderidstövlar som är hela/snygga/onötta.. inte en skråma på hela stöveln använd ca 1 d/v i ett halvår nypris ca 2000 kr tror jag.. säljes för 800.

tycker ni det är dyrt???? vet inte vad det är för märke men tycker ni det spelar roll om stöveln är såpass hel o oanvänd?? :confused:

Sv: tycker ni detta är dyrt???

Nej, är det bra kvalité & märke så är det nästan tvärt om: Billigt!
Har du sett dom IRL och dom passar, så slå till & köp dom.

Sv: tycker ni detta är dyrt???

nej det är mina... men en tjej har hört av sig som tyckte dom var dyra för att det inte var ett märke som jag visste vad det var.. tyckte de va lite konstigt efter som dom är såpass hela o fina... sulan e inte ens sliten..

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 370
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 187
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur