tyglar i vävband?

Seabaz

Trådstartare
Vävribbtygel vet alla hur den ser ut... Om man vill ha det men utan "läderknopparna" på?
Bara vävbandet liksom. Och i annan färg en svart kanske, typ röd :angel:
NÅGON som har en aning?

Red en ponny när jag var liten som hade blåa sådana. Jättesnygga ;)

Sv: tyglar i vävband?

Tror det var sånna jag såg i somras, men då med lite gummiaktig känsla i väven. Fanns i åtminstone grönt och blått och det var islandshästkonsult som hade dem jag såg. Är förmodligen hakar och inte spännen vid bettet dock.

Sv: tyglar i vävband?

PÅ 70-talet var det iaf ganska vanligt, innan våra standard 'vävribb med stopp', kom. I min närhet (ev på ridskolan?) fanns både röda och blå textiltyglar.

Jag har däremot inte sett några nu.

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
404
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: Asko
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Svullet ben
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka