JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport)
Direkt efter den gångna veckans tävlingar i Aachen har Tyskland tagit ut sitt lag till EM i dressyr i holländska Rotterdam den 17-21 augusti.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det har blivit omkastningar i det tyska laget inför EM i dressyr om två veckor.
Hästnyheter
Sverige skickar ett rutinerat lag till dressyr-EM i Riesenbeck, Tyskland.
– Det känns lovande, säger förbundskapten Bo Jenå i ett...
Hästnyheter
Det svenska young rider-laget red in på femte plats när ungdoms-EM i dressyr inleddes med lagtävling i Budapest, Ungern.
- Det är ett...
Hästnyheter
Efter att helgens SM avklarats har förbundskapten Bo Jenå nu tagit ut de fyra ekipage som åker till EM i tyska Hagen i september. Det...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
33 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 575
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
59 minuter sedan
Svar: 1 931
Visningar: 187 500
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
Idag kl 21:47
Svar: 1 426
Visningar: 87 568
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr CH pratade i podden ang hängande stångtygeln och vad domarna tyckte om det.
Tyckte han förklarade bra. Om någon är intresserad alltså 🤗
Jfrelin
8 minuter sedan
Svar: 1 531
Visningar: 120 952
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
11 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 501
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det enda som kan hända om köparen röntgar hästen och hittar fel och backar ur köpet är att säljaren sen har upplysningsplikt om...
Grazing
31 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 1 243
Vård