TYST tangentbord

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Kimz0r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 053
K

Kimz0r

Som ett laptoptangentbord men i fullstorlek hade varit bra. Sladdanslutet. Bekvämt. TYST framför allt. Och inte så dyrt. Tips?

Sv: TYST tangentbord

logitech har ett platt tangentbord med numrerisk del såsom du beskriver.. när jag köpte ett gick det på en ca 200kr.. apple har ju sitt fullsize tangentbord med sladd, om du nu har mac.

logitech ultraflat eller dylik med eventuella mellenslag/bindesträck vill jag minnas att det heter

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också... 2
Svar
27
· Visningar
1 137
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
869
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur