Udda utrustning! *bildtråd*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ella_99
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 7 998
Sv: Udda utrustning! *bildtråd*

Förhoppningsvis har ingen ett sådant här schabrak med denna skärningen ännu...:angel:

Eller ett sånt här:

Fast "ko"sadeln, vad har man för nytta av den? Den lär ju vara hal och så skulle i alla fall jag vara rädd för att nöta bort pälsen med rumpa och knän. :confused:

Och kanske lite dyr prydnad...

eh hal är den nog inte, vad gäller om det nöts vet jag inte.

Men kom igen nu! :banana: Det måste väl finnas nån som har nått mer annorlunda att bjuda på där ute.

Ni har säkert redan tröttnat på min udda utrustning, den är ju visad x-antal ggr. Men jag slänger in lite bilder så tråden fortsätter :D

13402278.jpg

13300114.jpg

13219599.jpg

10238883.jpg

den dag du tröttnar på hästar är du välkommen att dumpa sakerna hemma hos mig :angel:

Då måste jag ju lägga in en bild på mitt schabrak med får på!! Och matchande benlindor förstås! :D

16512623.jpg

Ååå vad gulligt med fååår! Dom är ju så söta.
Otroligt söt häst också!

M-oaa

Det där är väl från ponnyglans eller vad heter. Man kan ju total matcha.

Ponnyprakt ja.. Det finns hjälmöverdrag, hinköverdrag, fleecetäcke, halskrage och säkert fler saker också i samma mönster.. :cool: :D

ah just så hette det. Funderade på att köpa glitter därifrån ett tag med en mall till:)

Min lajvsadel.....Mordor cavalry issue....

bilderfrralphscd1446.jpg

Mordor cavalry....:devil:

( Tyvärr passar inte hästgrejorna någon häst vi har nu....för smått för nordisarna och för stort för Timon.....Det e min welshponny Tjelvar på bilden nu saligen avsomnad). notera stridsklubban som hänger från sadeln... :) )

bilderfrralphscd1424.jpg

/KT

Senast ändrad:

Min nordsvenska hingst Victor i 1400-talsutrustning. Inklusive ryttare i korrekt utstyrsel för perioden.

Torglimminge.jpg

/KT

Liknande trådar

P
Utrustning Många hästägare har ju minst 20 olika sårrengöringsmedel, 10 olika typer av bandage och 15 olika salvor i sjuklådan samt 7 olika bett, 6... 2
Svar
32
· Visningar
3 141
Senast: Graendal
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 617
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka