Ull*reds fynd till era småttingar!

S

suddis

Nu kanske jag tjatar på en tråd som redan finns.....

Snart är det tid att börja köpa in kläder och dylikt till den kommande plutten, och har då tänkt att åka ner till Ull*red för att försöka fynda lite!

Har ni inhandlat något där som ni tyckte var bra?? Skulle vara kul om ni kunde visa upp era fina köp! :)
Jag har ingen aning om hur deras utbud ser ut, och det kan vara kul och se vad ni har hittat innan man planerar att åka den långa väger ner dit!

Så in med bilder och kommentarer i massor! :D
 
Sv: Ull*reds fynd till era småttingar!

Vi var där i tisdags men det fanns inte så jätte mycket som vi hade hoppats på, men lite lakan, plastad froté, napp, nappflaska, sånna där långa skedar till barnmatsburkar, en åkpåse som vi kan ha i stallet, ett babygym som var av märket tiny love till halva priset, en liten mjuk skallra som såg ut som en gris, nagelsax, mjuk borste och en öron temp.
Det vi inte hade gjort innan som vi ångrar var att faktiskt skriva ner priserna på det man kan tänkas behöva från tex babyplanet så man kunde jämnföra och se om det var värt att ta nått på Ullared i en färg man tex inte tycker är jätte fin men priset var det avgörande. För oss var det babygymmet som var ett sånt exempel, men jag hittar iofs inte några fina gym någonstans så jag kände att det kvittade lite grann.

Jag skulle nog inte ha åkt ner bara för att åka till Ullared för så många fynd gör man inte men vi var ändå och hälsade på sambons föräldrar i Halmstad så då passade vi på att kika in. Men det är jag det, andra kanske tycker det är toppen där.
Några bebiskläder fanns det inte heller som föll oss i smaken.
 
Sv: Ull*reds fynd till era småttingar!

Köp kläder med giraff på ettiketten, de med nalle på tappar formen, krymper eller/och tappar färg.

Platstade frotten är inte bra tycker jag, ligger de nakenfis rätt på den i soffan och kissar så läcker det igenom. Moa har provat flera gånger:D
Påslakanset tycker jag de har många fina, till bra pris. Kudde och täcke köpte jag där med. babygym köpte jag ett Tiny Love för 350kr. Kostar 700 på Babyproffsen.
 
Sv: Ull*reds fynd till era småttingar!

Ot; Haha nu när du skrev plastad frotte så kom jag på att jag har en sådan, som fortfarande ligger i sin förpackning :D


Håller med om kläderna med giraffen på etiketten. Och de från märket walking, de har helt ok lågpriskläder från walking.
Vi köpte även täcke, kuddar och lakan på ullared innan dottern föddes.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 326
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: kma
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 473
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp