Ull Täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Panikie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 199
Sv: Ull Täcken

Ingen som har bild på de täckena när de sitter på häst ?
Har varit lite smått nyfiken på dom länge nu, de är ju ganska billiga.
Finns även på www.hastboden.se tror de kostar ungefär lika mycket där som på Ridsportshopen.

Nyrelski skrev:
Mias är väldigt fina och riktigt bra i kvalite och passform. De finns i marin med gul passpoal. Jag köpte mitt för 750.

Håller med!!!!!
Finns tex på Hästbutiken i Bromma, de har en hemsida oxå att beställa från.

Kolla på www.horze.se Deras ulltäcke från FinnTack är riktigt snyggt, sitter bra och kostar inte mer än en heldags jobb med ob!

å har du också en travare? Vad är det för stam? :)

Senast ändrad av en moderator:

cactuspower skrev:
Ingen som har bild på de täckena när de sitter på häst ?
Har varit lite smått nyfiken på dom länge nu, de är ju ganska billiga.
Finns även på www.hastboden.se tror de kostar ungefär lika mycket där som på Ridsportshopen.

jag har iag bestämt mig nu och har skickat efter 2 st täcken, ett i ylle och ett i Fleece :) jag valde att köpa dom på www.hastboden.se tycker dom var fina och såg väldigt enkla ut, iaf ylle täcket :)

men tack tack för all hjälp!
:idea: :) :D

:idea: :rofl: :)

Okej :)
Du får gärna rapportera kvalitén och passform etc. sedan när du fått hem det och så vill jag jätte gärna (!) se bilder på det till häst också. :) Så du får gärna PM:a när du fått det , om du inte skriver ut det på forumet. :) (Tack på förhand :bow: )

Lemieux skrev:
Jag har ett sånt här equiline täcke som jag verkligen kan rekomendera! :)

Det finns på equinet.nu Kostar iof typ 1200 men det är ju bara 200 mer än vad du hade tänkt dej!

40d8d343.jpg

(Lite dålig bild men det va den bästa jag kunde hitta på det)

Riktigt fint täcke :d

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 414
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 506
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka