ullared, benlindor

cili

Trådstartare
vad har ullared för färger på sina lindor? (både fleece och akryl)

minns att dom hade vitt, svart, lila och mörkblått. men vad finns mer?

min kompis ska nämligen dit nu på måndag och ska då köpa lindor åt mig, så jag ska välja färg

Sv: ullared, benlindor

Det beror nog på när man är där. Det är ju så på ullared att ibland är vissa saker slut så egentligen kan man aldrig planera sina inköp innan. När jag var där hade de massor av färger, de hade även ljusblått, gula, gröna lindor.

men lindor är ju ändå en grej som brukar finnas där jämt, värre med täcken och sånt där som säljs efter säsong

Ge-Kås :smirk:
Ullared är ju själva samhället.

be kompisen ringa från mobilen när hon står vid stället med lindorna!

jag vet, jag vet. men vissa personer förstår snabbare vad man menar om man skriver ullared.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 545
Senast: LiviaFilippa
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: Lillefrun
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 626
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur