ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Men daaah. Alla säger Ullared till GeKås och DET är en affär.


kanske folk som inte varit där. eller varit där någon gång.. ja har varit där många många gånger o ja säger gekås om affären. därför heter tråden fynd i ullared. och borde då vara helt ok:smirk:
 
Sv: ullared fynd

Den känns faktiskt riktigt bra! Har känt på sämre läder för dyrare pengar. Dessutom är den paddad runt om (inte den korta gjorden under magen).
 
Sv: ullared fynd

Jag var där för ett par veckor sedan efter ett klinikbesök, ska se om jag minns vad jag köpte :p

2 spön, ett guld o ett silver :angel:
Switch
Kylgele
Sårspray
Linimentschampo
Helosan
Helosan Sol
Nosludd i fårskinn
Fårskinns "putsvante" :p
Grimma+grimskaft
Grönsåpa
Såna där stora böjbara hinkar 2 st

Sen var det massa mer men minns inte, var ju ett tag sen. Jag tycker det är så härligt där, man kan bara proppa ner massa saker i kundvagnen så kostar det typ inget :D
 
Sv: ullared fynd

*KL*
Kanske tar mig en tripp dit imorgon kväll innan stägningsdags. ska köpa mer flughuvor, kostar 45 kr för en som går ner till näsborrarnas början sen i mjuk elastan , har även öronskydd. SUPER bra!
Någon som vill ha reda på ngt speciellt? :p
 
Sv: ullared fynd

jag var där för första gången idag!:D men eftersom jag inte har en häst så blevdet mest saker till mig!

svart ridbyxa helskodda: 159 kr
vit rid t-shirtsom jag kommer tävla i:69,95
grön,svart,grå ridstrumpor fodrade:19,95
vanliga ridstrupor ljus lila,grå,svarta:12,95
hästgodis 1,3 kg äpple smak:24,95
röd häst svettskrapa:9,95
brunt kort ridspö:39,95
ljuslila grimma med ludd och små mulle hästar på:39,95
junior regnställ(reflex-vind-regn jacka) 2-d:229
tror det var allt! jag hadde igentligen velat ha rutiga ridbyxor men fanns ej i barnstorlek och så fanns det inte så roliga spön och hadde igentligen velat ha en blå och inte lila grimma men fanns bara lila och grön i stl ponny.senså fanns det typ bara 150 i barnstorlekarna och dem var jättekorta i benen så det fanns typ bara ett par som passade på mig!:mad:men annars var det bra tycker jag!:Dväldigt billigt och ganska bra märken och sånt!
(bilder kommer sen har inte laddat upp bilderna på datan än!)
 
Sv: ullared fynd

inte vi som bor i närheten! =)

det fulaste jag vet är när folk säger

- den här har jag köpt på ullared!

ullared är en ort, där de även finns människor som bor!
men men jag bara yrar haha!
 
Sv: ullared fynd

nu e man minsann trött.. hahaha. inte många timmar sömn idag.. men eftersom någon skrev att man skulle va där i god tid så e det bäst att åka nu vid fyra... så hoppas ja på att vi e där vid åtta:idea:
 
Sv: ullared fynd

Själv har jag inte ens gått och lagt mig än... kanske borde göra det :angel:
 
Sv: ullared fynd

*KL*
Kanske tar mig en tripp dit imorgon kväll innan stägningsdags. ska köpa mer flughuvor, kostar 45 kr för en som går ner till näsborrarnas början sen i mjuk elastan , har även öronskydd. SUPER bra!
Någon som vill ha reda på ngt speciellt? :p

ÅH! Precis en sån huva jag är ute efter! Om du menar en sån som täcker öron, är lite bylsig över ögonen (så det ej irriterar pga för tajt) och sen sitter tätt resten av huvudet typ (förutom mulen).

Vad skulle frakten på en sådan gå på - inte så mkt väl? Om du skulle kunna vara en vänlig själ och köpa en sån stl full till mig! :angel:
 
Sv: ullared fynd

Du har delvis rätt, visst är det en ort men kolla vad Gekås hemsida heter :p. Äh varför bry sig om folk säger Gekås eller Ullared alla vet ju vad man menar ändå :)
 
Sv: ullared fynd

Står de två ringarna högst upp på longergjorden?

Har en långergjord men ringarna lägger sig ner hela tiden så att kontakten med hästen blir störd :crazy:
 
Sv: ullared fynd

Den tömgjorden såg verkligen fin ut och vilket bra pris! Hoppas de har den kvar i höst med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 418
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 806
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 625
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp