ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 853
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Finns det några Skrittäcken inne? Vilka färger isf om någon vet? :bow:

*kl*

Här kommer bild på det jag fyndade idag - fast jag inte ens var i Ullared!
(Jag är ju hemma sjuk :( så min kära syster handlade åt mig :love:)

ullaredsfynd1.jpg

*Tröja i funktionsmaterial 59.95
*Tröja m krage i funktionsmaterial 59.95
*Brun/beige schabrakpad 119,-
*Rött schabrak m dubbla passpoaler 99,-
*Grönt schabrak m liten guldpasspoal 69.95
*Tredelat bett 12,5 rostfritt Jacson 79.95
*Hovrasp 49.95
*Dressyrspö silvergrått 49.95

(Tränset m strass som min syster köpte kunde jag tyvärr inte ta kort på idag då de kom hem till mig m de grejor som jag köpt, så jag har inte ens sett tränset i fråga. Bild kommer vid annat tillfälle.)

åååh det röda schabraket, mumma :love::love:

någon som vill köpa med ett sånt till mig :angel:

väntar med spänning på strasstränset! =)

Jag bara älskar de där paddarna! Det röda schabraket var också häftigt även fast det var en väldigt skarp röd färg. :D

Själv skall jag ner efter att jag fått lönen! :angel:

åååh fusk, jag vill också till Ullared! men det blir på tok för dyrt just nu :(

hopp_o_galopp, vad kostade det röda schabraket?
har benlindor i den färgen och det blir ju ybersnyggt ihop ^^,

Herridbyxor är väl för mycket begärt, men man kanske kan köpa några billiga som är ganska stora så han inte klämmer ljuvligheterna :p

Sist jag var där (början av augusti) så fanns det herrbyxor. Har funnits varje gång jag varit där. Sist fyndade jag ett par till sambon, skitsnygga!

oj, hehe lite trött så där på kvällen tror jag :p

någon som vill köpa med det schabraket till mig?? jag
betalar frakten!!! pma :D

Någon som vågar säga vad era kvitton hamnar på? När jag varit där brukar det sluta på ca 2500 men då är det bara kläder till mig och grejjer till pålle och jag har varit tvungen att sålla bland allt jag vill ha till det jag behöver och verkligen vill ha slipper troligtvis det den 20 oktober, men med min vanliga otur så faller nog inte så mkt i smaken för min del...

Det var fina saker du fått tag på!

Någon som vet vilka färger det fanns i schabraken med dubbla passpoaler? vi har ju sett rött och brunt i tråden.

Såg en fråga tidigare ang Copperfields 'polypaddar' och kvalitèn. Jag har två stycken köpta olika gånger och båda håller formen efter massor av tvättar! Är super nöjd! Såg ¨på en bild att dom nu finns i nån brun nyans... då blir min valack glas som slipper ha rosa/lila hahaha!

Såg en fråga tidigare ang Copperfields 'polypaddar' och kvalitèn. Jag har två stycken köpta olika gånger och båda håller formen efter massor av tvättar! Är super nöjd! Såg ¨på en bild att dom nu finns i nån brun nyans... då blir min valack glas som slipper ha rosa/lila hahaha!

Jag har också en sådan och köpte nu igår en till (den bruna) för jag är så nöjd med den förra! :banana:

Igår var jag och sambon på Gekås, slutnotan hamnade på runt 3200 allt som allt.
Men här e bild på hästfynden:

http://Magrinette.bilddagboken.se/i...kPTk2NjM4NDA1JnQ9MTE5MDA2NjQwMSZjdXJyaW1nPTA=

http://Magrinette.bilddagboken.se/i...kPTk2NjM4ODgxJnQ9MTE5MDA2NjQwMSZjdXJyaW1nPTE=

fast katten på sista är inte därifrån ;)

Köpte bla:
Ett hoppshabrak
Ett allroundshabrak
Gummiband
Senskydd
Termoridbyxor
Mössa
Vantar
Strumpor
Termometer som tar 10 sek
Benlindor med inbyggda paddar
Hjälmreflex
Svansreflex

Priserna kommer jag inte ihåg men om det är något ni undrar över så kan jag fiska fram kvittona :)

åhhh det röda schabraken vill ha men röda linder till, så snyggt till min svarta häst!!!!!!! ska upp om ca 3 veckor förhoppningsvis!!:banana:

KL

Någon som vet om det finns svarta stigläder och stigbyglar??
det är ju inget man kollar efter varje gång man är där, så jag blev lite osäker nämligen. :crazy:

hur ser säkerhetsvästarna ut som de har nu? köpte en för två år sedan som börjat gå sönder i tyget längst ner i ryggen och vill helst ha en väst som är uppbyggd av flera små plattor och om jag har tur så kanske de har sådana nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 508
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka