Ullared, Gekås

kristin

Trådstartare
ska till Ullared i slutet på juli och tror jag kommer hamna på hästavdelningen den större delen av tiden ;) så tänkte höra med er om det är nått som är värt eller inte att köpa, och vad tycker ni om kvalitén? finns det nå fina blingpannband?:up:

Handlar inte så mycket hästsaker där längre (för vi har allt :p) men några täcken har vi och de har hållit bra. Grimmor och grimskaft har också hållit. Flugsprayer, reflexer, schabrak mm är bra.

Har köpt någon stalljacka och ridtröjor som också höll länge.

Jag köper alltid lite tröjor och sånt. Mitt bästa dressyrspö köpte jag där. Tyvärr försvann det då någon annan också tyckte det var bra :down: sen brukar dom ha bra täcken där. Har aldrig varit i behov av ett när jag varit där, men har kollat.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 339
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 560
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V