• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare SimplePlan_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 755
S

SimplePlan_

Hejsan kattmänniskor. :)
Har tänkt att köpa en transport djur till mina djur och undrar om någon vet om det finns transport burar i Ullared? Har frågat dem men de fick inte säga det ...:mad:

Sv: Ullared.

Jag var nere för en vecka sen å då fanns det inga..men de finns ju billiga på öb...den jag har har jag köpt där..funkar kanoners.

Sv: Ullared.

Vi har också Öobs billiga, den fungerar fin fint. har en från börjes också, den var nästan lika billig som öobs. och sen har jag en från djurmagazinet okcås.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
380
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 219
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka