Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
funderar på att köpa ett ulltäcke och såg ett på h**ks. Det är märket Horse power tror jag. Någon som vet något om det? Bra, dåligt? Eller vet ni något annat i samma prisklass(förurom det på b*rjes) Är glad för alla synpunkter
jag har det blå, är jä'ttebra och kanon snyggt.
Dock är de stora i storleken, min pålle har vanligtvis 135cm i täckes stl och han är en biffig ponny men i det här har han 125cm annars skulle han drunkna
Men jag tycker att det är snyggt och väl värt pengarna
Köpte ett från H**ks för ett par år sedan och det är helt enkelt underbart . Men har ingen erfarenhet av dessa. Det från Brjes är också helt super, sitter jättebra!
rekommenderar att lägga till lite pengar o köpa et ylletäcke från Mia's istället. Kostar 700-800. Superbra, såå snygga o mkt bra kvalitet. Finns flera färger, du kan få det som du vill.
Jag köpte mitt på Börjes, men de finns lite överallt!
Jag köpte hööks beiga ulltäcke förra året och är väl sådär-nöjd... Täcket är jättesnyggt, verkligen jättesnyggt men SÅ tunt! Skulle ha det som stalltäcke under vintern tänkte jag men pållen min blev knappt varm under täcket. Dessutom ullar det av sig väldigt mycket efter tvätt (och blir alltså ännu tunnare). Upplevde det som ganska trångt i bogen.
Men ska man bara ha det som transporttäcke eller fintäcke så funkar det säkert!
Jag har det från Börjes. Utmärkt, det bästa när det gäller att transportera bort fukt från hästen!
Tar 15 minuter sen ligger fukten uppepå täcket som pärlor
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...