Ulltäckena i Bäorjes och Hööks

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vivianhegre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 724
V

vivianhegre

Har väldigt lust på ulltäcket i Hööks för 479,-, någon som har sett på detta och kan säja lite om kvaliten? Annars har ju Börjes ett til 199,-, men vet at ulltäckena dom hadde för några år sen, var väldigt tunna. Någon som vet om årets också är det?

Sv: Ulltäckena i Bäorjes och Hööks

I affären har b*rjes ulltäcke från finntack! (travmärke) Jag har ett sånt till min häst! De är super :) Inte så där tunt och sladdrigt heller!
Kände på h**ks i affären och jag upplevde inte det som tjockt..... För övrigt kostade mitt FT-täcke 498.....

Tyvär så bor jag inte i närheten av Börjes:(
Så du tycker inte Hööks sitt är värdt pengarna?

Jag har ylletäcket från Börjes. Det är inte så tjockt men inte supertunnt heller. Gillar det skarpt, bra passform, prisvärt och kvaliteten är super!

Senast ändrad:

Var inne på H**ks idag och kände på det av misstag när jag velade runt och det verkade tunnt...

domino skrev:
Jag har ylletäcket från Börjes. Det är inte så tjockt men inte supertunnt heller. Gillar det skarpt, bra passform, prisvärt och kvaliteten är super!

Hördes ju bra ut! Kansje det blir et sånt då.

MercedesBenz skrev:
Var inne på H**ks idag och kände på det av misstag när jag velade runt och det verkade tunnt...

Uff... Vad tråkit. Tyckte det var så snyggt! :d

Har du kollat på de som exklusiv har? Har hört att de ska vara bra!

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
879
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 166
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 470
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V