Ultraljud!

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kristin80

Åhå... va på mitt första ultraljud idag... Hur konstigt va inte det? Blev helt överrumplad av alla känslor som for igenom kroppen.... Rädsla, glädje och total förvirring... hihi... Det är verkligen en liten människa därinne.... Hon/han hade lite gymnastiska övningar, gäspade lite o stoppade handen i munnen...

Hur stolt är jag inte nu! :bump: :bump:
 
Sv: Ultraljud!

Den 20 aug.... Ser fram emot det så enormt.. o ändå inte.. hihihi... ganska livrädd faktiskt..... :o
 
Sv: Ultraljud!

Det kommer att gå så bra! Jag tror alla föräldrar mitt i all lycka blir lite rädd för vad som komma skall, men det är bara ett tecken på att man är helt normal.
Att få barn är en STOR grej, och det bästa som hänt i mitt liv!!!!

Lycka till!!
 
Sv: Ultraljud!

_Marie_ skrev:
Det kommer att gå så bra! Jag tror alla föräldrar mitt i all lycka blir lite rädd för vad som komma skall, men det är bara ett tecken på att man är helt normal.
Att få barn är en STOR grej, och det bästa som hänt i mitt liv!!!!

Lycka till!!

Tackar... Jo det kommer nog gå bra... men nervöst är det... Tror jag tittade på bilderna ungefär 5678 ggr igår kväll... hihihi.... :bump:
 
Sv: Ultraljud!

Ja, visst är det mäktigt! :) Jag vill göra fler ultraljud...

Lycka till!

M.
 
Sv: Ultraljud!

Vi har också varit på vårt första ultraljud :love:
Beräknad förlossning 23 aug så det är ju väldigt nära din!
 
Sv: Ultraljud!

Aha... visst var det härligt... Hade nog kunnat ligga kvar hela dan o spanat.... :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 905
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: Tofs
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 491
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 011
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp