Underbart träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 3 474
Sv: Underbart träns

men cissi, vad har du för smak..Kan du tänka dej det vita tränset på Asterix? Bläää hehe :p

hahaha, de är typ fulsnyggt på nått sätt.. inte på en vit häst alltså.. hahahaha.. skulle itne ens synas på asta.. :banana:

ja gillar inte vita träns men har allt funderat på ett till min svarte springare :-)

ååh, vad fin :love:
eller inte.. Vem rider i en sån egentligen??

inte jag iaf.........kan inte förstå hur nån kan vilja ha en så ful sadel..........

ja tänker mej typ en vit häst med två+ meter lång man, med vit sadel och sen en prinsessa på :angel: haha om någon förstog det där.. hmm jaa. det är viktigt att hon sitteri damsadel..
föresten när jag tänker efter så låter det där nästan som en i mitt stall..

det finns mycket skumma människor :cool:

Dressyrschabraket var halvsnyggt med det andra var inget vidare :smirk:

gu vilken GRÄSLIGT ful sadel!! :eek: :eek:

Jag skulle inte råda dig att köpa träns därifrån, jag gjorde det en gång. det tränset åkte tillslut tillbaka då det stank något fruktansvärt. det gick inte att ha det varken hemma eller i stallet utan att få ont i huvudet av att andas in lukten. Kan inte beskriva hur det luktade men det måste ha varit något färgämne eller något sådant. dessutom var det helskum stl.

Älskar schabraken - trumpetorkestern (eller vad dom nu heter :D) som brukar trumpeta vid ärevarven nere i Falsterbo, har såna schabrak, om jag inte minns helt fel. :love:

Vansinnigt gammal tråd men väcker liv i den iaf.

Tack vare denna tråd fick jag syn på ett vitt träns som helt klart skulle passa till vår voltigehäst och dessutom mycket billigare än vad man normalt får betala för vita träns! :) Dessutom hittade jag vita inspänningar för endast 245 :- såna kan man annars få betala uppåt 6-700 för när man importerar dem.

Så nu ska vår voltigehäst bli snygg och matchad med enbart vit utrustning :)

Equilex gårdsbutik ligger här där jag bor, så jag tycker du får komma upp hit och kolla läget!
Men vänta tills jag får hem min hagen-häst så får du hälsa på honom ;) :banana:

Fast gårdsbutiken är rätt liten och det mesta får man beställa..

haha jaaaa :D

när får du hem honom då? :D

åå va skoj :) då kommer han ju hem i morgon.. det ska väl bli kul? :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka