Underlag i ridhus!

jemeni

Trådstartare
Jag har precis flyttat till nytt stall där de har ett mindre ridhus, var och provred detta häromdagen och det är verkligen katastrof.....
mjukt i mitten och stenhårt på kortsidorna.

Jag fattar ju att förmodligen måste vi byta hela underlaget men nu behöver jag er hjälp vad ska man lägga in för underlag?
 
Sv: Underlag i ridhus!

går det inte att harva? eller ni kanske redan har försökt det?

jag skulle lägga terratex om jag hade ridhus. :d
 
Sv: Underlag i ridhus!

Varför inte kolla med de ridhus du ridit i och fråga vad de har i de som du gillar.
På klubben har vi sand och spån som funkar bra om det sköts.:D
I stallet där jag står har vi sand blandat med filtmatta och det har fast med bra grepp (du är välkommen att komma och titta) nackdelen är att de behöver vattnas rejält nu på sommaren för att inte damma.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 053
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 017
Senast: tuaphua
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 339
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp