Bukefalos 28 år!

Undrar bara

I

ia_74

om man kan blötlägga Hippon (basic) en stund innan man ger det.Hon får torrt nu men hostar yppe pytte lite så jag misstänker det kanske blir för torrt för henne, läste på påsen men där står inget....:confused:
 
Sv: Undrar bara

Klart du kan, inga problem alls! Men det ska ju inte stå och dra i flera timmar. Lite vatten på och sedan serveras inom 15-30 minuter så slipper din pålla dammet. Själv så blöter jag Hippos Harmoni musli till min lilla plutt tillsammans med lucernet.
//marti
 
Sv: Undrar bara

:bow: :bow: :bow: :bow:

Va bra då vet jag och då ska hon få så min dam.....:banana:
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Murray
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Sirap
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 519
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
265
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp