michelle Trådstartare 15 Aug 2005 #1 Vet inte om den här tråden kan ligga här men men ... Om hästar har ett trapalanda vad har då hundar och katter ? Hur ser det ut hos dom då ??
Vet inte om den här tråden kan ligga här men men ... Om hästar har ett trapalanda vad har då hundar och katter ? Hur ser det ut hos dom då ??
C cano 15 Aug 2005 #2 Sv: Undrar... Hej! Här kommer ett förslag, http://indigo.org/rainbow/ Mvh. Camilla
E escodobe 15 Aug 2005 #3 Sv: Undrar... mina döda hundar brukar bli fjärrvärme hos RENOVA... Antar att askan blir till gödningsmedel eller nåt. Jag är helt osentimental och så tråkig att jag fakiskt inte tror på trapalanda,himmlen elelr regnbågsbron vara sig för människor eller djur. Senast ändrad: 15 Aug 2005
Sv: Undrar... mina döda hundar brukar bli fjärrvärme hos RENOVA... Antar att askan blir till gödningsmedel eller nåt. Jag är helt osentimental och så tråkig att jag fakiskt inte tror på trapalanda,himmlen elelr regnbågsbron vara sig för människor eller djur.
J JustME83 15 Aug 2005 #5 Sv: Undrar... Vilken söt film Hoppas det är så, eller iaf att man ses igen.
C cano 16 Aug 2005 #7 Sv: Undrar... Hej! Det hoppas jag också, det känns lättare att tänka så i alla fall! Mvh. Camilla
C cano 16 Aug 2005 #8 Sv: Undrar... Hej! Du är inte ensam!! Den har jag fällt många tårar till! I min familj så misste vi två hundar & två katter på mindre än ett år! Mvh. Camilla
Sv: Undrar... Hej! Du är inte ensam!! Den har jag fällt många tårar till! I min familj så misste vi två hundar & två katter på mindre än ett år! Mvh. Camilla