rosahimmel

Trådstartare
Hej! Jag har pratat ett tag med en kille på snapchat som är 25 år, jag är 33 år. Vi har pratat om att träffas ganska snart ☺️. Han gör mig väldigt glad och pirrig. Det som jag undrar är om det är för stor åldersskillnad mellan oss, han är mogen och han är jättegullig och snäll, nästan för snäll. Han skriver alltid Godmorgon varje dag och han skriver alltid godnatt och att jag ska komma ihåg att jag är fin som jag är. Jag blir lite nojig om han skriver så här till massor av tjejer eller om han verkligen menar det han skriver till mig. Jag är rädd för att bli sårad igen, jag har träffat massor med idioter tidigare och jag orkar inte få mitt hjärta krossat igen, tror ni han är intresserad av mig på riktigt ?

Han har även sparat flera selfies på mig som jag har skickat både när jag är osminkad och har smink , han frågar mycket hur jag mår och såna saker och verkar intressad av att veta mer om mitt liv

Hej! Jag har pratat ett tag med en kille på snapchat som är 25 år, jag är 33 år. Vi har pratat om att träffas ganska snart ☺️. Han gör mig väldigt glad och pirrig. Det som jag undrar är om det är för stor åldersskillnad mellan oss, han är mogen och han är jättegullig och snäll, nästan för snäll. Han skriver alltid Godmorgon varje dag och han skriver alltid godnatt och att jag ska komma ihåg att jag är fin som jag är. Jag blir lite nojig om han skriver så här till massor av tjejer eller om han verkligen menar det han skriver till mig. Jag är rädd för att bli sårad igen, jag har träffat massor med idioter tidigare och jag orkar inte få mitt hjärta krossat igen, tror ni han är intresserad av mig på riktigt ?
Är du 13?
På allvar.

Vi hade nyligen en liknande tråd av en nybliven medlem, kanske något matnyttigt finns där? denna

Skulle du säga till någon annan att inlägg nr 2 tyder på att han inte gillar dig? Du rabblar upp en massa positiva tecken i en situation där utomstående inte riktigt kan ha en åsikt? Han kan gilla dig idag och inte nästa vecka, sånt är livet.

Ingen annan kan svara på det. Du får helt enkelt chansa om du tycker det är värt det. Finns ju tyvärr inga garantier. Lycka till

Om du är 13 så säger jag att han är en pedofil.

Om du är 33 så säger jag träffa en terapeut eller psykolog eller liknande och prata om dina helt orimligt låga förväntningar på män.

Ålderskillnaden lär inte vara något större problem. Huruvida han är seriöst intresserad kan ingen här svara på, men det verkar inte vara något tydligt som motsäger att han skulle vara det.

Ursäkta men vad fan är det för jävla fel på en del människor på det här forumet?! tycker ni att ni är coola som sitter bakom en skärm och trycker ner andra människor?! Jag kanske har ett funktionshinder som gör att jag kanske verkar yngre än vad jag är och ja jag pratar redan med en psykolog pga av tidigare händelser i mitt liv som har varit tufft.

Ursäkta men vad fan är det för jävla fel på en del människor på det här forumet?! tycker ni att ni är coola som sitter bakom en skärm och trycker ner andra människor?! Jag kanske har ett funktionshinder som gör att jag kanske verkar yngre än vad jag är och ja jag pratar redan med en psykolog pga av tidigare händelser i mitt liv som har varit tufft.
Att trycka ner var absolut inte min avsikt, snarare tvärtom.

När du beskriver att han gör sådant som varje genomsnittligt social person kan förväntas göra, samt annat som också det kräver otroligt liten ansträngning från hans sida, så låter det faktiskt som om du har mycket låga förväntningar. Sådant kan sätta en i jobbiga situationer ibland och vissa människor kan utnyttja det, så det är bra att ta itu med allt det innan man går in i en eventuell relation.

Riktigt bra att du pratar med psykolog och kan ta upp frågan även där!

Att trycka ner var absolut inte min avsikt, snarare tvärtom.

När du beskriver att han gör sådant som varje genomsnittligt social person kan förväntas göra, samt annat som också det kräver otroligt liten ansträngning från hans sida, så låter det faktiskt som om du har mycket låga förväntningar. Sådant kan sätta en i jobbiga situationer ibland och vissa människor kan utnyttja det, så det är bra att ta itu med allt det innan man går in i en eventuell relation.

Riktigt bra att du pratar med psykolog och kan ta upp frågan även där!
Jag är helt enkelt inte van med en kille som är snäll mot mig. Jag har träffat massor med svin tidigare som har behandlat mig illa och som har gjort mig väldigt ledsen därför har jag fått för mig att det kanske inte finns någon snäll vettig kille som kan tycka om mig.. jag har fått för mig att jag inte förtjänar att bli älskad.. jag har tänkt flera gånger att vissa killar kanske bara vill prata med mig eller träffa mig för att dom inte hittar något bättre men jag vet inte..

Jag är helt enkelt inte van med en kille som är snäll mot mig. Jag har träffat massor med svin tidigare som har behandlat mig illa och som har gjort mig väldigt ledsen därför har jag fått för mig att det kanske inte finns någon snäll vettig kille som kan tycka om mig.. jag har fått för mig att jag inte förtjänar att bli älskad.. jag har tänkt flera gånger att vissa killar kanske bara vill prata med mig eller träffa mig för att dom inte hittar något bättre men jag vet inte..
Var i allt detta är åldersskillnaden ett problem?

Ja det är exakt det här som jag menar kan bli farligt och som jag tyckte mig se lite tendenser till i ditt inlägg, du riskerar att acceptera en skitrelation för att du inte tror du är värd bättre.

Jag tror att du måste fokusera mer på att hitta ditt eget värde innan du börjar fundera över om den här killen är intresserad. Kanske är han intresserad, kanske inte, det spelar inte så stor roll egentligen även om det kanske känns så nu. Det viktigaste är att inse ditt eget värde. Du hamnar i ett jättestort underläge annars och då kan en eventuell relation bli värre än att vara singel, precis som du är inne på när du nämner dina tidigare erfarenheter. Vi vet inte om han är intresserad och vi vet inte om han är en bra person. Men oavsett så är din självbild något som kan lägga krokben för att det ska fungera, så jobba vidare på det även om det kan vara svårt.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ? 2
Svar
34
· Visningar
2 440
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen... 2
Svar
22
· Visningar
2 601
Senast: lingonben
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 063
Senast: Sharpless
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
23 936
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka