Unga killar till häst

Sv: Unga killar till häst

det där är "min" ridskola :banana: jättekul initiativ tycker jag, killarna tycker det är jättekul och hästarna får ju oxå lite omväxling :)
 
Sv: Unga killar till häst

Verkligen kul initiativ! :) Fler ridskolor borde ha "temagrupper" och kan det locka killar till ridningen är det toppen!
 
Sv: Unga killar till häst

Jag håller med er! Det borde satsas mer på att få in fler killar i ridningen. Många av våra proffs ryttare är killar. Temagrupper var en mycket bra idé!:) Synd att ridningen ses som en "tjejsport", den stämplen skrämmer nog iväg många killar.
 
Sv: Unga killar till häst

Jag rider också där och "känner" en del från gruppen. Jag tycker det är jättekul att det få så mycket uppmärksamhet! Idag ska en annan tidning dit och tv har också vart där!!:D
 
Senast ändrad:
Sv: Unga killar till häst

Fast jag hoppas att tjejer också är välkomna. Det finns väl tjejer som vill bli riddare med?
 
Sv: Unga killar till häst

Jag rider också där! Antenn: Vilken dag rider du!!:banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Dressyrlegenden Reiner Klimke korrigerade en gång en blivande GP-häst under utbildning lite opedagogiskt. Lärdomen av felsteget kom att...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I en studie där ett forskarlag observerade ekipage på GP-nivå vid tävlingar i Tyskland, blev resultatet att flera av hästarna hade nosen...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tämta ridklubbs engagemang för unga inom ridsporten uppmärksammas med ett stipendium värt 100 000 kr. Tore A Jonssons stiftelse delar...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Landslagsstjärnan Rolf-Göran Bengtsson rev ett hinder grovt i Friends arena. Så illa att hästen Zuccero rev upp ett sår i sidan. – Jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp