JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Untersteiners avslutade med fyrverkeri i Halmstad
Moderator
Hästnyheter
Peter Untersteiners uppsträckta körspö syntes som segergest på Jägersro efter Derbystoet. Otrobanda spårade loppet från start till mål...
Hästnyheter
Delicious gjorde knappast någon besviken. Efter en makalös avslutning fixade hon sin tolfte raka seger och klockades till häftiga 1.10,4...
Hästnyheter
Master Crowe är segermaskinen manifesterad. Petri Puro-träningen tog sin femte raka fullträff hemma i Halmstad på måndagen. ...
Källa /...
Hästnyheter
Han är tolv år – och är bättre än någonsin. Spring Erom drog runt Algot Scotts Minne på 1.10,3 – och är nu klar för Elitloppet! ...
Svensk Politik 4
Samhälle Tycker att det är ett stort problem. På lägre nivå så förekommer det ju ibland personer som arbetar för lobbyistföretag samtidigt som de...
EmmaBovary
1 minut sedan
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Jag häpnar också lite över lönerna. Min man är civil ing och tjänar en bra bit under lite av det som redovisats här men har ändå en...
Blyger
24 minuter sedan
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Mycket möjligt att jag är optimistisk :rofl:
Vår renovering just nu; rum ca 16 m2. Ägnat kanske en dag åt att riva (tapeter, el...
Blyger
26 minuter sedan
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag tycker att Strömsholms sadelmakeri är en trevlig butik att besöka. Har iofs inte besökt butiken på något år.
/Lizzie
lizzie
3 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
53 minuter sedan