upp och ner och sgepelvänd :S

MalanMjöl

Trådstartare
min dator hängde sig, nu när den startar så är alltingt upp och nervänt och spegelvänt. Rör jag musen åt höger flyttar den vänster, upp ner osv... :S Har testat starta om typ tre gånger men det hjälper inte. I övrigt fungerar den helt perfekt, sitter och skriver det här upp och ner nu, är lite jobbigt måste jag säga.... :mad: Någon som vet vad man kan göra??
 
Sv: upp och ner och sgepelvänd :S

testa ctrl+alt+ upp pil

eller får du kolla inställningarna, en del kan man ställa om för att kunan ha skärmen på andra hållet

Lycka till!
 
Sv: upp och ner och sgepelvänd :S

TUSEN TACK!!! :bow::bow: Att det kunde vara så enkelt.. Jag såg framför mig värsta scenariot med ominstalleringar och sånt nu när jag inte är hemma... :crazy::p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Dotterns rethosta (utan förkylning) vill inte släppa. Det är framförallt nattetid det är jobbigt - hon får sova ett par timmar, bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 299
Senast: fejt
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 358
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 189
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 055
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp